PRODUKTY
Nábytek pro manažery a majitele firem - to je manažerský nábytek z naší široké nabídky. Nabízíme kvalitní a moderní manažerské stoly. Vytvoříme Vám návrh celé manažerské kanceláře úlně zdarma. Kanceláře vedoucích pracovníků by měly být výkladní skříní firmy, zapůsobte na nejdůležitější zákazníky ve velkém stylu.
  • 3D návrh manažerské kanceláře zdarma - včetně vizualizace.
  • Osobní konzultace a návrh řešení od zkušených obchodních konzultantů.
  • Mnoho úspěšných realizací - tradice od roku 1993
  • Kompletní realizační servis - doprava, montáž i úklid.

 

Proč manažerský nábytek od TOP-OFFICE

Nabízíme širokou paletu nábytku, který je navržen tak, aby podpořil efektivitu práce a zároveň působil reprezentativně. Od ergonomicky tvarovaných kancelářských křesel po elegantní psací stoly a praktické konferenční stoly – každý kus nábytku je vyroben s důrazem na detail a kvalitu materiálů.

Manažerská kancelář musí reprezentovat 

Manažerská kancelář slouží nejen jako místo pro denní práci vedoucích pracovníků, ale také jako prostor pro jednání s obchodními partnery a klienty. Proto by měla být vybavena tak, aby odrážela hodnoty a image firmy. Elegance, profesionalita a komfort jsou klíčové prvky, které by měla manažerská kancelář vyzařovat, což dokážeme promítnou do 3D návrhu.

Investice do kvalitního manažerského nábytku znamená investici do obrazu vaší společnosti a do pohodlí a efektivity vašeho pracovního prostředí. Díky správné volbě nábytku se vaše manažerská kancelář stane místem, kde se budou rodit úspěšné myšlenky a strategie pro další rozvoj vaší firmy. Více informací o tom, jak vybavit kancelář ředitele, jsme připravili do článku.

Kromě manažerských kanceláří se specializujeme i na vybavení recepce a zasedaček. Poradíme si s většími open space prostory, které často vyžadují místo pro soukromé hovory či schůzky, proto se snažíme zakomponovat různé typy akustických systémů.

Mohlo by vás zajímat

Jak vybavit open space kancelář?

Jak vybavit open space kancelář?

Kanceláře typu open space jsou čím dál populárnější. Skýtají totiž mnoho výhod. Nejsou tak náročné na náklady…

CELÝ ČLÁNEK
Zasedačka roku - jsme mezi finalisty!

Zasedačka roku - jsme mezi finalisty!

Se zakázkou pro společnost KRESTON A&CE Group jsme se dostali mezi finalisty soutěže Zasedačka roku.

CELÝ ČLÁNEK
COM – modulární regálový systém pro moderní interiéry

COM – modulární regálový systém pro moderní interiéry

Moderní kancelář musí splňovat mnoho různých požadavků, včetně technického vybavení, udržitelnosti a designu,…

CELÝ ČLÁNEK

Naši spokojení zákazníci

Hledala jsem dodavatele nábytku a strýček #google mi nasměroval na #TOPOFFICE. A já bych je nyní za skvělou práci nasměřovala mezi vás. ⬅⬆➡ Měli všechno, co jsme potřebovali, stoly, židle, skříně i akustické paravany/mraky. Po obdržení katalogů jsme vybrali jsme několik produktů a po krátké době dostali grafický návrh, který byl perfektní! Stačilo jen doladit #Swagelok barvičky na showroomu a projekt byl hotový. Dodání proběhlo v domluveném termínu a já jen můžu říct, že doporučuji. Takže kdybyste potřebovali nábytek, kontaktujte Martin Chovanec.

Veronika Froňková, Swagelok

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Zaslat poptávku