Nezávazná poptávka
Vyřešíme s Vámi Vaše potřeby a připravíme pro Vás řešení na míru.
Vybavení recepce je klíčové pro první dojem, který vaše firma udělá na návštěvníky. Důležité je, aby recepční prostor byl nejen funkční a pohodlný, ale také esteticky příjemný a reprezentativní.
Následující tipy vám pomohou vybavit recepci tak, aby dokonale odpovídala potřebám vaší firmy a zároveň působila vstřícně a profesionálně.
Kompletní vybavení recepce můžete nechat i na nás, vytvoříme 3D návrh a vše s vámi prokonzultujeme.
Jak vybavit kancelář ředitele?
Firemní ředitel je tou nejdůležitější osobou na pracovišti. Musí firmu reprezentovat, tak jako prezident…
CELÝ ČLÁNEKJak zařídit v kanceláři místo pro odpočinek?
Práce v kanceláři je náročná. Fyzické námahy je možná za stolem méně, ale i takzvaná práce hlavou umí…
CELÝ ČLÁNEKJak vybrat skříň do kanceláře?
Vybavujete novou kancelář nebo jen obnovujete nábytek v zavedeném prostoru? Stůl a židle už jistě máte…
CELÝ ČLÁNEKKancelářský nábytek MOON jsme vybrali i díky možnosti si ho prohlédnout na showroomu společnosti TOP OFFICE, kde nám představili i všechny barevné kombinace a možnosti vedení kabelů ve stolech a podobně.
Ing. Jan Rožek , Sirowa Czech s.r.o.