PRODUKTY
Hledáte cestu k inspirativnějšímu a příjemnějšímu pracovnímu prostředí pro vaše zaměstnance? Nabízíme široký výběr moderního a stylového kancelářského nábytku, který zlepší výkonnost a spokojenost týmu tím, že obohatí estetiku a funkčnost vašich pracovních prostor. Připravíme Vám návrhy velkého open space, ale také jedné kanceláře. Vždy hledáme řešení na Vaše požadavky a představy.
  • 3D návrh kanceláře zdarma - pro klasické kanceláře i open space.
  • Osobní konzultace a návrh řešení od zkušených obchodních konzultantů.
  • Mnoho úspěšných realizací - tradice od roku 1993
  • Kompletní realizační servis - doprava, montáž i úklid.
 

Proč kancelářský nábytek od TOP-OFFICE

Vybavíme tradiční kanceláře i moderní open space koncepty vším potřebným – kancelářskými židlemi a křesly, pracovními stoly a v případě zájmu i nastavitelnými kancelářskými stoly. Zařídíme vaše kanceláře, jednací místnosti a open space opatříme akustickými panely a sezením pro větší soukromí. 

 Kancelářský nábytek

 

Transformujte si svou kancelář s kancelářským nábytkem na míru 

Poradíme si s minimalistickým provedením i vysoce designovými požadavky. Naše kolekce kancelářského nábytku se skvěle zapíše do jakékoliv pracovního prostoru a to platí i pro nábytek do manažerské kancelář. Náš kancelářský nábytek je navržen tak, aby dokonale vyhovoval vašim potřebám, nabízí vysokou kvalitu, flexibilitu a širokou paletu možností uspořádání. A kromě kanceláří se specializujeme i na vybavení recepce a zasedaček. Pokud si nejste jistí, jak nejlépe využít prostor, nebojte se. Naši odborníci jsou zde, aby vám pomohli optimalizovat vaše pracovní prostředí a vytvořit plynulý a funkční design, který podpoří produktivitu a kreativitu vašeho týmu. Umožněte nám transformovat vaši kancelář do místa, kde se bude každý těšit na práci.

Moderní kancelářský nábytek

 

Mohlo by vás zajímat

Návrh kanceláře v 3D - zdarma - Kompletní průvodce od A do Z

Návrh kanceláře v 3D - zdarma - Kompletní průvodce od A do Z

Vytvoření inspirativního a funkčního pracovního prostředí je klíčové pro spokojenost zaměstnanců a úspěch…

CELÝ ČLÁNEK
Jak vybrat skříň do kanceláře?

Jak vybrat skříň do kanceláře?

Vybavujete novou kancelář nebo jen obnovujete nábytek v zavedeném prostoru? Stůl a židle už jistě máte…

CELÝ ČLÁNEK
Role architekta při zařizování kanceláře

Role architekta při zařizování kanceláře

V moderním podnikání je klíčové vytvořit pracovní prostředí, které je nejen funkční, ale také inspirativní a…

CELÝ ČLÁNEK

Naši spokojení zákazníci

Dobrý den pane Nováčku, dovolte mi abych poděkovala jak Vám osobně, tak i Vašim kolegům, kteří u nás včera nábytek montovali. Vaši kolegové byli skvělí. Pracovití, komunikativní, pečliví, profesionální. Prosím ještě jednou jim poděkujte za skvěle vykonanou práci. Kolegyně jsou ze svých nových kanceláří nadšené. Moc děkujeme a přejeme Vám ať se daří.

Jana Moravcová, SILK & PROGRESS, spol. s r.o.

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Zaslat poptávku