PRODUKTY
V naší nabídce kancelářského nábytku najdete široký výběr skříní, regálů, kontejnerů a výsuvných boxů, které jsou navrženy tak, aby splnily všechny vaše požadavky na úložný prostor a organizaci v kanceláři. Naše produkty jsou ideální pro ukládání dokumentů, kancelářských potřeb a osobních věcí, čímž vám pomohou udržet pracovní prostředí čisté a organizované.
  • Skříně s dveřmi, kontejnery a boxy mají vždy zámek.
  • Velká variabilita podnoží a úchytek.
  • Pevná záda skříní uložena v drážkách.
  • Většina kování je od firmy Blumm.
 

Proč úložné systémy od TOP-OFFICE

Vybavíme tradiční kanceláře i moderní open space koncepty vším potřebným – kancelářskými židlemi a křesly, pracovními stoly a v případě zájmu i nastavitelnými kancelářskými stoly. Zařídíme vaše kanceláře, jednací místnosti a open space opatříme akustickými panely a sezením pro větší soukromí. 

Skříně kancelářské - regály

 

Doplňte skříně, rozdělte open space regály a osobní výsuvné boxy splní každé osobní očekávání 

Poradíme si s minimalistickým provedením i vysoce designovými požadavky. Naše kolekce úložného nábytku se skvěle hodí do jakékoliv pracovního prostoru a to platí i pro nábytek do manažerské kanceláře. Náš kancelářský nábytek je navržen tak, aby dokonale vyhovoval vašim potřebám, nabízí vysokou kvalitu, flexibilitu a širokou paletu možností uspořádání. A kromě kanceláří se specializujeme i na vybavení recepce a zasedaček. Pokud si nejste jistí, jak nejlépe využít prostor, nebojte se. Naši odborníci jsou zde, aby vám pomohli optimalizovat vaše pracovní prostředí a vytvořit plynulý a funkční design, který podpoří produktivitu a kreativitu vašeho týmu. Umožněte nám transformovat vaši kancelář do místa, kde se bude každý těšit na práci.

 

Mohlo by vás zajímat

Moderní design kanceláře

Moderní design kanceláře

Dobře zpracovaný návrh designu kanceláře vám umožní vytvořit vlastní firemní prostor pro setkávání s partnery…

CELÝ ČLÁNEK
Jak zařídit v kanceláři místo pro odpočinek?

Jak zařídit v kanceláři místo pro odpočinek?

Práce v kanceláři je náročná. Fyzické námahy je možná za stolem méně, ale i takzvaná práce hlavou umí…

CELÝ ČLÁNEK
Architekt, projektant nebo designer? Jak si vybrat toho správného pro vaše podnikové prostory

Architekt, projektant nebo designer? Jak si vybrat toho správného pro vaše podnikové prostory

V dnešním dynamickém světě je důležité mít prostor, který nejen vyhovuje funkčním potřebám, ale také…

CELÝ ČLÁNEK

Naši spokojení zákazníci

Dobrý den pane Nováčku, dovolte mi abych poděkovala jak Vám osobně, tak i Vašim kolegům, kteří u nás včera nábytek montovali. Vaši kolegové byli skvělí. Pracovití, komunikativní, pečliví, profesionální. Prosím ještě jednou jim poděkujte za skvěle vykonanou práci. Kolegyně jsou ze svých nových kanceláří nadšené. Moc děkujeme a přejeme Vám ať se daří.

Jana Moravcová, SILK & PROGRESS, spol. s r.o.

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Zaslat poptávku