PRODUKTY
V naší nabídce kancelářského nábytku najdete široký výběr skříní, regálů, kontejnerů a výsuvných boxů, které jsou navrženy tak, aby splnily všechny vaše požadavky na úložný prostor a organizaci v kanceláři. Naše produkty jsou ideální pro ukládání dokumentů, kancelářských potřeb a osobních věcí, čímž vám pomohou udržet pracovní prostředí čisté a organizované.
  • Skříně s dveřmi, kontejnery a boxy mají vždy zámek.
  • Velká variabilita podnoží a úchytek.
  • Pevná záda skříní uložena v drážkách.
  • Většina kování je od firmy Blumm.
 

Proč úložné systémy od TOP-OFFICE

Vybavíme tradiční kanceláře i moderní open space koncepty vším potřebným – kancelářskými židlemi a křesly, pracovními stoly a v případě zájmu i nastavitelnými kancelářskými stoly. Zařídíme vaše kanceláře, jednací místnosti a open space opatříme akustickými panely a sezením pro větší soukromí. 

 

Doplňte skříně, rozdělte open space regály a osobní výsuvné boxy splní každé osobní očekávání 

Poradíme si s minimalistickým provedením i vysoce designovými požadavky. Naše kolekce úložného nábytku se skvěle hodí do jakékoliv pracovního prostoru a to platí i pro nábytek do manažerské kanceláře. Náš kancelářský nábytek je navržen tak, aby dokonale vyhovoval vašim potřebám, nabízí vysokou kvalitu, flexibilitu a širokou paletu možností uspořádání. A kromě kanceláří se specializujeme i na vybavení recepce a zasedaček. Pokud si nejste jistí, jak nejlépe využít prostor, nebojte se. Naši odborníci jsou zde, aby vám pomohli optimalizovat vaše pracovní prostředí a vytvořit plynulý a funkční design, který podpoří produktivitu a kreativitu vašeho týmu. Umožněte nám transformovat vaši kancelář do místa, kde se bude každý těšit na práci.

 

Mohlo by vás zajímat

Zasedačka roku - jsme mezi finalisty!

Zasedačka roku - jsme mezi finalisty!

Se zakázkou pro společnost KRESTON A&CE Group jsme se dostali mezi finalisty soutěže Zasedačka roku.

CELÝ ČLÁNEK
Showroom v Praze má nový kabát

Showroom v Praze má nový kabát

Nový vzhled v trendech roku 2021! V Praze Vás rádi uvidíme na našem novém showroomu na kterém najdete novinky…

CELÝ ČLÁNEK
Jak vybírat nábytek do zasedací místnosti?

Jak vybírat nábytek do zasedací místnosti?

Zasedací místnost je důležitou součástí každých kancelářských prostor, protože slouží jako prostor pro…

CELÝ ČLÁNEK

Naši spokojení zákazníci

Hledala jsem dodavatele nábytku a strýček #google mi nasměroval na #TOPOFFICE. A já bych je nyní za skvělou práci nasměřovala mezi vás. ⬅⬆➡ Měli všechno, co jsme potřebovali, stoly, židle, skříně i akustické paravany/mraky. Po obdržení katalogů jsme vybrali jsme několik produktů a po krátké době dostali grafický návrh, který byl perfektní! Stačilo jen doladit #Swagelok barvičky na showroomu a projekt byl hotový. Dodání proběhlo v domluveném termínu a já jen můžu říct, že doporučuji. Takže kdybyste potřebovali nábytek, kontaktujte Martin Chovanec.

Veronika Froňková, Swagelok

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Zaslat poptávku